داروی تقویت اعصاب

داروی تقویت اعصاب

داروی تقویت اعصاب

 

اولین چیزی که در فرمایشات اهل بیت علیهم السلام تقویت کننده اعصاب معرفی شده، پیاز است.

 

امام صادق علیه السلام : پیاز خستگی را می برد و اعصاب را تقویت می کند و آب و قدم ها را زیاد می کند و تب را بر طرف می کند.

 

دومین مورد : برگ چغندر:امام علیه السلام : بر شما باد برگ چغندر، که آن در کنار رودی در بهشت می روید و در آن شفای هر دردی است و اعصاب را تقویت می کند و گرمی معده را بر طرف می کند و استخوان ها را کلفت می کند.

 

سومین مورد : کشمش:امام صادق علیه السلام : کشمش اعصاب را تقویت می  کند و خستگی را می برد و نفس را خوش می کند چهارمین مورد : بابونه:در منابع طبی توصیف هایی که برای بابونه آمده زیاد است

 

پنجمین مورد : حمام:در روایت آمده که حمام منافع زیادی دارد که منجر به تعدیل طبایع می شود و عصب ها را نرم می کند و...

 

در صورتی که شخصی مشکلی در رابطه با اعصاب و مسائل روحی و روانی داشته باشد یا حتی طبق استفاده ای که روایات می شود اعصاب بدن، می توان بابونه، برگ چغندر را خشک کرده و به صورت دارو از آن استفاده کند یا در جیره غذایی روزانه خود این دو مورد به همراه مقداری کشمش و پیاز قرار دهد.می توان صبح ناشتا یک قاشق مربا خوری از ترکیب خشک شده این دو مورد به همراه مقداری کشمش مصرف کرد.

[caption id="attachment_5220" align="alignnone" width="300"] داروی تقویت عصب در طب سنتی[/caption]

 

تقویت کننده اعصاب٬ تقویت کننده اعصاب در طب سنتی٬ تقویت کننده اعصاب گیاهی٬ تقویت کننده اعصاب و روان٬ خوراکیهای تقویت کننده اعصاب٬ داروی تقویت اعصاب٬ داروی تقویت اعصاب تبریزیان٬ داروی تقویت اعصاب گیاهی٬ داروی تقویت اعصاب و روان٬ غذاهای تقویت کننده اعصاب٬ گیاهان تقویت کننده اعصاب




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : داریوش
تاریخ : سه شنبه 17 ارديبهشت 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: